Stuur je bericht of vraag naar:
06 28 77 77 40

 30 dagen bedenktijd

 Snelle levering

 Persoonlijke hulp

Kies een andere auto
Zoeken op kenteken
Handmatig zoeken

Klachten

Wij doen onze uiterste best om jou snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht over een product of onze dienstverlening, meld dit dan zo snel mogelijk! Omschrijf de klacht zo nauwkeurig mogelijk en vergeet niet bij de artikelen het bestelnummer en de aankoopdatum te vermelden. Je ontvangt zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 14 dagen, een inhoudelijke reactie. Wanneer je een klacht hebt verstuurd, ontvang je bericht wanneer de klacht in goede orde bij ons is ontvangen.

Je kunt een bericht sturen via het contactformulier op de contact pagina of per e-mail naar info@site4cars.nl
Daarnaast is het mogelijk om een klacht per post te versturen, gebruik daarbij de volgende gegevens:

Site4Cars, Afdeling klantenservice
Energieweg 7
6651 KT Druten

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Je kunt je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).